منوی اصلی 
Skip Navigation Links
سایر پیوندها 
Skip Navigation Links

ثبت نام غيرحضوري (اينترنتي) دانشجويان جديدالورود مقطع کارشناسي ارشد (مرحله تکميل ظرفيت)

9/9/1398

ضمن تبريک قبولي و آرزوي موفقيت، به اطلاع مي رساند مراحل ثبت نام غيرحضوري (اينترنتي) دانشجويان جديدالورود مقطع کارشناسي ارشد (مرحله تکميل ظرفيت) از تاريخ 10 الي 11 آذرماه 1398 انجام مي شود. لذا کليه پذيرفته شدگان گرامي مي بايست ضمن رعايت موارد ذيل در تاريخهاي مشخص به سامانه دانشگاه (http://erp.gau.ac.ir) مراجعه و در قسمت پذیرش نسبت به ثبت نام خود اقدام نمايند. تاريخ ثبت نام حضوری و تحويل اصل مدارک روز 12 و 13 آذرماه خواهد بود.

مراحل ثبت نام غیرحضوری

1- تکميل دقيق فرمهاي مشخصات در سايت ثبت نام غيرحضوري

2- دریافت فرمهای جدول شماره یک اطلاعیه، تکمیل دقیق آنها و بارگذاری در سامانه ثبت نام

3- تهيه مدارک مورد نياز براي ثبت نام غيرحضوري شامل:

الف) اسکن اصل مدرک کارشناسي

ب) اسکن اصل شناسنامه از همه صفحات

ج) اسکن اصل کارت ملي (دو طرف)

د) اسکن عکس پرسنلي (عکس در سال جاري گرفته شده باشد)

ه) اسکن حکم مرخصي سالانه يا موافقت کتبي اداره يا موسسه محل کار براي کارمندان دولت

و) اسکن مدرک کارداني براي دانشجويان کارشناسي ناپيوسته

ز) اسکن فرم گواهينامه موقت يا ريزنمرات و يا مدرکي که در آن معدل مقطع کارشناسي قيد شده باشد، براي دانشجوياني که دانشنامه کارشناسي گرفته اند و در آن معدل قيد نشده است.

ح) اسکن مدارک نظام وظيفه (شامل کارت پايان خدمت يا کارت معافيت، در غيراينصورت برگه معافيت تحصيلي) که بايد مطابق با بند 5 اين اطلاعيه تهيه گردد.

3- مبلغ 1/000/000 ريال معادل يکصد هزار تومان بابت هزينه ثبت نام، صدورکارت دانشجويي و خدمات آموزشي از کليه پذيرفته شدگان اعم از روزانه و نوبت دوم در زمان ثبت نام غيرحضوري از طريق درگاه پرداخت اينترنتي اخذ مي گردد.

الف) چنانچه دانشجويي مبلغ حق ثبت نام را اينترنتي پرداخت کرده باشد ولي انصراف داده و ساير مراحل اداري ثبت نام را تکميل نکند، حق ثبت نام بازگردانده نمي شود.  

  4- دانشجویان پذیرفته شده نوبت دوم می بایست مبلغ 7/200/000 ریال معادل هفتصد و بیست هزارتومان به طور علی الحساب در زمان ثبت نام غیرحضوری از طریق درگاه پرداخت اینترنتی دریافت می شود و الباقی شهریه می بایست تا شروع امتحانات نیمسال اول تسویه گردد.

     الف) دانشجویان شهریه پرداز (نوبت دوم) چنانچه پس از ثبت نام و قبل از شروع کلاسها انصراف دهند، مبلغ شهریه ثابت بازگردانده نمی شود، ولی شهریه متغیر مسترد خواهد شد. چنانچه پس از شروع کلاسها انصراف انجام شود، هیچ مبلغی بازپس داده نمی شود.

5- کليه پذيرفته شدگان پسر مشمول و در حال خدمت مقدس سربازي مي بايست برگه معافيت تحصيلي را از پليس +10 محل تحصيل (گرگان) دريافت نمايند. براي اين منظور مراحل ذيل بايستي انجام شود.

الف) پذيرفته شدگان پسر مشمول پس از ثبت نام غيرحضوري در سايت دانشگاه، پرينت فرم درخواست معافيت تحصيلي را تهيه و پس از مراجعه به کارشناس امور مشمولين دانشگاه (طبقه همکف ساختمان شماره 4 - سرکار خانم جعفري) به همراه مدارک (کپي شناسنامه، کپي کارت ملي، کپي آخرين مدرک تحصيلي و 2 قطعه عکس) به يکي از دفاتر پليس 10+ محل تحصيل (گرگان) مراجعه نموده و برگه مجوز ثبت نام موقت را دريافت و در روز تحويل اصل مدارک به دانشگاه ارائه نمايند تا ثبت نام قطعي آنها انجام شود. لازم است نسخه اي از اين برگه نزد دانشجو نگهداري شود.

ب) پذيرفته شدگان در حال خدمت مقدس سربازي مي بايست پس از پرينت فرم درخواست معافيت تحصيلي به همراه مدارک اشاره شده در بند الف به پليس +10 محل تولد يا محل تحصيل مراجعه و نامه معرفي به پادگان جهت ترخيص از خدمت را دريافت نمايند. پس از دريافت نامه ترخيص از خدمت بايستي مجددا پرينت فرم درخواست معافيت تحصيلي را تهيه و پس از مراجعه به کارشناس امور مشمولين دانشگاه (ساختمان شماره 4 - سرکار خانم جعفري) به همراه مدارک ذکر شده به پليس +10 محل تحصيل (گرگان) مراجعه و برگه مجوز ثبت نام موقت را دريافت و در زمان تحويل مدارک به دانشگاه ارائه نمايند تا ثبت نام قطعي آنها انجام شود. لازم است نسخه اي از اين برگه نزد دانشجو نگهداري شود.

جدول شماره یک) فرمهای مورد نیاز جهت تکمیل و بارگذاری در سامانه

فرم شماره (1): تاییدیه فارغ ­التحصیلان رتبه اول دوره کارشناسی

فرم شماره (2): نمونه فرم مدرک کارشناسی و معدل برای آن­ دسته از پذیرفته­ شدگانی که بنا به دلایلی قادر به ارایه اصل مدرک کارشناسی نیستند.

فرم شماره (3): فرم تعهد فراغت از تحصیل دانشجویان سال آخر دوره کارشناسی

فرم شماره (4): برگ تقاضانامه برای بهره­ مندی از مزایای آموزش رایگان مخصوص دانشجویان دوره روزانه

فرم درخواست شناسه کاربری و رمز عبور جهت استفاده از خدمات اینترنتی دانشگاه.

 فرم تعهد ارایه برگه معافیت تحصیلی پذیرفته شدگان پسر مشمول و در حال خدمت مقدس سربازی

 فرم درخواست تاییدیه تحصیلی و ریز نمرات از دانشگاه مقطع کارشناسی

 

مراحل و مدارک مورد نیاز در زمان ثبت نام حضوری و ارائه اصل مدارک

پذيرفته شدگاني که حرف اول نام خانوادگي آنها الف تا ص مي باشد روز سه شنبه 12 آذرماه و ساير پذيرفته شدگان روز چهارشنبه 13 آذرماه جهت ثبت نام حضوري و تحويل مدارک مندرج در جدول شماره دو به آدرس گرگان، خيابان شهيد بهشتي، دانشگاه علوم کشاورزي و منابع طبيعي گرگان، ساختمان شماره 4 (معاونت آموزشي و تحصيلات تکميلي) مراجعه نمايند.

 

 

جدول شماره دو- اصل مدارک مورد نیاز دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی 1398

ردی

ف

 

 

مدرک

1

اصل و کپی شناسنامه از تمام صفحات (دو سری)

2

اصل و کپی کارت ملی (دو سری)

3

عکس پرسنلی جدید (5 قطعه)

4

مدارک نظام وظیفه (شامل کارت پایان خدمت یا کارت معافیت، در غیر اینصورت برگه معافیت تحصیلی)

5

اصل مدرک کاردانی برای دانشجویان کارشناسی ناپیوسته

6

اصل مدرک کارشناسی

7

فرم گواهینامه موقت یا ریزنمرات و یا مدرکی که در آن معدل مقطع کارشناسی قید شده باشد، برای دانشجویانی که دانشنامه کارشناسی گرفته اند و در آن معدل قید نشده است.

8

نسخه برابر با اصل شده دانشنامه در دفاتر اسناد رسمی برای دانشجوياني که مدرک دانشنامه دارند

9

فرم درخواست شناسه کاربر و رمز عبور اینترنت

10

اصل کلیه فرمهای تکمیل شده مندرج در اطلاعیه ثبت نام

11

حکم مرخصی سالانه یا موافقت کتبی محل کار برای کارمندان دولت

12

 

معرفی نامه رسمی جهت استفاده کنندگان از سهمیه مربیان آموزشی و فرهنگیان اداره آموزش و پرورش

 

نکات مهم ثبت نام غیرحضوری و حضوری

آن دسته از دانشجویان مقطع کارشناسی که تا تاریخ 98/11/30 فارغ التحصیل می شوند، می توانند مشروط به ارائه تاییدیه فارغ التحصیلی تا تاریخ مذکور، در این مرحله نسبت به ثبت نام غیرحضوری و حضوری اقدام نمایند.

لازم است کليه دانشجويان، مدارک مورد نياز و همچنين بر حسب مورد، فرم هاي مشخص شده را دانلود، تکميل و پس از تهيه اسکن آنها بر روي سايت بارگذاري نمايند. مدارک به صورت رنگي و واضح باشند و حجم هر فايل بيشتر از 240 کيلوبايت نباشد.

پذيرفته شدگان مي بايست (فرم درخواست تاييديه تحصيلي و ريز نمرات از دانشگاه مقطع کارشناسي) را تکميل و در اسرع وقت از طريق سامانه و يا پستي به دانشگاه مقطع قبل (کارشناسي) ارسال نمايند. ارائه کد رهگيري در روز ثبت نام حضوري الزامي است.

دانشجوياني که مدرک دانشنامه دارند، حتماً يک نسخه کپي برابر اصل در دفاتر اسناد رسمي تهيه نمايند و در روز ارائه اصل مدارک تحويل دهند.

قطعي شدن ثبت نام دانشجويان جديدالورود منوط به تحويل اصل مدارک به صورت حضوري و تطبيق و تأييد آنها توسط کارشناس معاونت آموزشي و تحصيلات تکميلي باشد.

ارائه اصل کليه مدارک و پرينت فرم مشخصات کامل شده پس از پايان ثبت نام الکترونيکي در زمان تحويل مدارک به صورت حضوري الزامي است.

ثبت نام قطعي دانشجو پس از ارائه اصل مدارک و تاييد آنها قابل دسترسي خواهد بود.

صحت کليه مدارک ارائه شده در ثبت نام غيرحضوري برعهده دانشجو بوده و چنانچه در هر مرحله مغايرتي محرز شود قبولي دانشجو کان لم يکن تلقي خواهد شد.

تلفن تماس در معاونت آموزشي 01732251701، 01732251702

داخلي 307 سرکار خانم کهساري و داخلي 295 سرکار خانم فلاحي

نکات مهم معاونت دانشجویی

دانشجویان متقاضی خوابگاه می بایست از طریق پورتال معاونت دانشجویی به آدرس  http://boostan.gau.ac.ir نسبت به ثبت درخواست خوابگاه اقدام نمایند. 

کلیه دانشجویان جهت شرکت در طرح پایش سلامت جسم و روان می بایست نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام از طریق لینکهای زیر اقدام نمایند و ضمن دریافت کد رهگیری و چاپ کردن خروجی کارنامه سلامت جسم و روان این برگه را در زمان تحویل اصل مدارک ارایه نمایند.

کارنامه سلامت روان: http://portal.saorg.ir/mentalhealth

کارنامه سلامت جسم: http://portal.saorg.ir/physicalhealth

دانشجویان متقاضی وام می بایست هنگام ارایه اصل مدارک، سند تعهد محضری و مدارکی که در فرم سند اعلام شده است را به اداره رفاه تحویل نمایند. جهت دریافت فرم سند، کلیک کنید.

تلفن تماس در معاونت دانشجویی 01732452300-  اداره خوابگاه  01732452309-  اداره رفاه 01732450225

 

 

ورود به سیستم 
 
 
پیوندهای مهم 

تشکيلات | امور آموزشي | تحصلات تکميلي | آيين نامه | فرم ها | تقويم آموزشي  | سيستم اساتيد | سيستم دانشجويي
دانشگاه علوم کشاورزي و منابع طبيعي گرگان - معاونت آموزشي و تحصيلات تکميلي - 1385