منوی اصلی 
Skip Navigation Links
سایر پیوندها 
Skip Navigation Links

اطلاعیه شماره هفت - راهنمای ثبت نام و تحویل مدارک پذیرفته شدگان جدیدالورود مقطع کارشناسی (صرفا با سوابق تحصیلی) سال تحصیلی 99-98

9/7/1398

ضمن تبریک قبولی و آرزوی موفقیت شما در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان به عنوان قدیمی ترین دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی کشور با بیش از 60 سال سابقه، به اطلاع می رساند مراحل ثبت نام غیرحضوری (اینترنتی) دانشجویان جدیدالورود کارشناسی از تاریخ 10 مهر (از ساعت 13:00) لغایت 14 مهر 1398 انجام می شود. لذا کلیه پذیرفته شدگان می بایست ضمن رعایت موارد ذیل نسبت به ثبت نام خود در سامانه به آدرس (erp.gau.ac.ir) اقدام نمایند. لازم به ذکر است این دانشگاه مجهز به کلیه امکانات رفاهی شامل خوابگاه، سلف سرویس، سایت رایانه ای، اینترنت رایگان، دسترسی به منابع و پایگاه های اطلاعات علمی معتبر، سالن های ورزشی مجهز در سایت دانشگاه و خوابگاه، زمین چمن، مرکز مشاوره و سرویس ایاب و ذهاب برای دانشجویان دختر و پسر می باشد.

لازم به ذکر است پذیرفته شدگان محترم پس از ثبت نام غیرحضوری (اینترنتی) بر اساس جدول ذیل جهت ثبت نام حضوری و تحویل مدارک از تاریخ 13 مهرماه لغایت 15 مهرماه از ساعت 8 صبح لغایت 15 بعدازظهربه آدرس میدان بسیج، پردیس کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، اداره خدمات آموزشی مراجعه نمایند.

جدول زمانبندی مراجعه حضوری جهت تحویل اصل مدارک

تاریخ مراجعه

حرف اول نام خانوادگی

شنبه 98/07/13

الف تا ح

یکشنبه 98/07/14

خ تا غ

دوشنبه 98/07/15

ف تا ی

 

        1.  تکمیل دقیق فرم های مشخصات در سایت ثبت نام غیر حضوری  

        2.   تهیه مدارک مورد نیاز برای ثبت نام غیرحضوری شامل:

*     اسکن اصل شناسنامه از همه صفحات

*     اسکن اصل کارت ملی (دو طرف)

*     اسکن عکس پرسنلی (عکس در سال جاری گرفته شده باشد)

*    اسکن اصل یا گواهی موقت پایان دوره متوسطه

*     اسکن ریز نمرات دوره متوسطه

*     اسکن اصل یا گواهی موقت پایان دوره پیش دانشگاهی

*    اسکن کارنامه تحصیلی دوره پیش دانشگاهی

* اسکن گزارش کلی سوابق تحصیلی مخصوص پذیرفته شدگان نظام آموزشی 6.3.3

*     اسکن مدرک و یا گواهی سال ماقبل دیپلم

*  اسکن کارنامه های سلامت جسم و روان

*     اسکن رسید تأییدیه تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی اخذ شده از دفاتر پستی (کلیه پذیرفته شدگان باید با به همراه داشتن رونوشت مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی خود، به مراکز پستی مراجعه نموده و اقدامات لازم را جهت تاییدیه تحصیلی انجام دهند).

*     اسکن مدارک نظام وظیفه (شامل کارت پایان خدمت یا کارت معافیت، در غیر اینصورت برگه معافیت تحصیلی) که باید مطابق با بند 7 این اطلاعیه تهیه گردد.

*     اسکن حکم مرخصی سالانه یا موافقت کتبی اداره یا موسسه محل کار برای کارمندان دولت

*     اسکن مدرک کاردانی برای دارندگان این مدرک

*     تکمیل و اسکن کلیه فرم های مندرج در جدول ذیل و بارگذاری آنها در سامانه ثبت نام

دریافت نمونه فرم شماره (1): فرم اخذ تعهد برای کلیه پذیرفته شدگان دوره کارشناسی

دریافت نمونه فرم شماره (4): فرم اخذ تعهد از پذیرفته شدگان منطقه 1، رزمندگان و ایثارگران

دریافت نمونه فرم شماره (5): فرم اخذ تعهد از پذیرفته شدگان منطقه 2 و 3

دریافت نمونه فرم شماره (11 و 12): فرم معرفی پذیرفته شدگان کارمند

دریافت نمونه فرم شماره (15): فرم مشخصات داوطلبان افغانی و عراقی شرکت کننده در آزمون سراسری

دریافت نمونه فرم شماره (18): فرم اخذ تعهد از پذیرفته شدگان سهمیه مناطق درگیر بلایای طبیعی سیل و زلزله

دریافت نمونه فرم گزارش کلی سوابق تحصیلی مخصوص پذیرفته شدگان نظام آموزشی 6.3.3

دریافت گواهی تایید داوطلبان سیل زده

دریافت فرم درخواست شناسه کاربری و رمز عبور جهت استفاده از خدمات اینترنتی دانشگاه.

دریافت فرم درخواست مرکز آمار و کامپیوتر (اصل فرم در زمان تحویل مدارک دریافت می گردد)

دریافت نمونه کارنامه سلامت جسم و روان (اصل فرم در زمان تحویل مدارک دریافت می گردد)

فرم درخواست ثبت نام

* لازم است کلیه دانشجویان، مدارک مورد نیاز و فرم­های مشخص شده در این اطلاعیه را دانلود، تکمیل و پس از تهیه اسکن، آنها بر روی سایت بارگذاری نمایند. مدارک به صورت رنگی و واضح باشند و حجم هر فایل  حداکثر  240  کیلوبایت باشد.

** قطعی شدن ثبت­ نام دانشجویان جدیدالورود منوط به تحویل اصل مدارک به صورت حضوری و تطبیق و تایید آنها توسط کارشناس معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی می­ باشد.

3. کلیه پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی لازم است با مراجعه به مراکز پستی محل سکونت نسبت به تقاضای ارسال تاییدیه تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی خود به آدرس سازمان مرکزی دانشگاه: گرگان، خيابان شهيد بهشتي، ساختمان شماره 4، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، کد پستی: ۴۹۱۳۸۱۵۷۳۹، اقدام و اصل رسید ممهور شده پستی را در زمان تحویل مدارک به دانشگاه ارائه نمایند.

4.  دانشجویان پذیرفته شده نوبت دوم می بایست مبلغ 5/000/000 ریال معادل پانصد هزارتومان به طور علی­ الحساب در زمان ثبت­ نام غیرحضوری از طریق درگاه پرداخت اینترنتی واریز نمایند و الباقی شهریه می­ بایست تا شروع امتحانات نیمسال اول تسویه گردد. شهریه ثابت و متغیر در دیگر نیم­سالها مطابق دستورالعمل وزارت علوم و تحقیقات، فناوری و مصوبات هیات امنای دانشگاه خواهد بود.

5. مبلغ 1/000/000 ریال معادل یکصد هزار تومان بابت هزینه ثبت نام، کارت دانشجویی و خدمات آموزشی از کلیه پذیرفته ­شدگان اعم از روزانه و نوبت دوم در زمان ثبت­نام غیرحضوری از طریق درگاه پرداخت اینترنتی اخذ می­ گردد.

6. کلیه پذیرفته شدگان پسر مشمول و در حال خدمت مقدس سربازی می بایست برگه معافیت تحصیلی را از پلیس +10 محل تحصیل (گرگان) دریافت نمایند. برای این منظور مراحل ذیل لازم است انجام شود:

الف) پذیرفته شدگان پسر مشمول پس از ثبت نام غیرحضوری در سایت دانشگاه و شروع کلاس ها، پرینت فرم درخواست معافیت تحصیلی را تهیه و پس از مراجعه به کارشناس امور مشمولین دانشگاه (ساختمان شماره 4 - اتاق 206 سرکار خانم جعفری) به همراه مدارک (کپی شناسنامه، کپی کارت ملی، کپی آخرین مدرک تحصیلی و 2 قطعه عکس) به یکی از دفاتر پلیس +10 محل تحصیل (گرگان) مراجعه نموده و برگه مجوز ثبت نام موقت را دریافت و در زمان تحویل اصل مدارک به دانشگاه ارائه نمایند تا ثبت نام قطعی آنها انجام شود. لازم است نسخه ای از این برگه نزد دانشجو نگهداری شود.

ب) پذیرفته شدگان در حال خدمت مقدس سربازی می بایست پس از پرینت فرم درخواست معافیت تحصیلی به همراه مدارک اشاره شده در بند الف به پلیس +10 محل تولد یا محل سکونت مراجعه و نامه معرفی به پادگان جهت ترخیص از خدمت را دریافت نمایند. پس از دریافت نامه ترخیص از خدمت بایستی مجددا پرینت فرم درخواست معافیت تحصیلی را تهیه و پس از مراجعه به کارشناس امور مشمولین دانشگاه (ساختمان شماره 4 - اتاق 206 سرکار خانم جعفری) به همراه مدارک ذکر شده به پلیس +10 محل تحصیل (گرگان) مراجعه و برگه مجوز ثبت نام موقت را دریافت و در زمان تحویل اصل مدارک به دانشگاه ارائه نمایند تا ثبت نام قطعی آنها انجام شود. لازم است نسخه ای از این برگه نزد دانشجو نگهداری شود.

7. دانشجویان گرامی دقت فرمایند پس از ثبت نام نهایی در سامانه آموزش دانشگاه می بایست به سایت معاونت دانشجویی به آدرس http://boostan.gau.ac.ir جهت درخواست خوابگاه و سایر امور دانشجویی مراجعه نمایند.

8.  صحت کلیه مدارک ارایه شده در ثبت نام غیرحضوری برعهده دانشجو بوده و چنانچه در هر مرحله مغایرتی محرز شود قبولی دانشجو کان لم یکن تلقی خواهد شد.

 محل تشکیل کلاسها: گرگان - میدان بسیج - پردیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان 

تلفن تماس دفتر مدیر آموزشی: 01732251708

معاونت آموزشی 01732229901

مراحل ثبت نام غیرحضوری دانشجويان در سایت معاونت دانشجویی دانشگاه

1)     دانشجویان متقاضی وام و خوابگاه پس از تکمیل مراحل ثبت نام در سامانه آموزشی و دانشجویی و تایید آن می‌بایست به پورتال دانشجویی صندوق رفاه به آدرس http://bp.swf.ir مراجعه و نسبت به تشکیل پرونده اقدام نمایند. بدیهی در صورت عدم ارایه مدارک فوق، امکانات رفاهی (خوابگاه، وام، کارت دانشجویی و تغذیه) به دانشجویان تعلق نخواهد گرفت. جهت دریافت راهنمای ثبت نام در پرتال دانشجویی صندوق رفاه، کلیک کنید.

2)      دانشجویان می بایست از طریق پورتال معاونت دانشجویی به آدرس  http://boostan.gau.ac.ir نسبت به ثبت درخواست خوابگاه اقدام نمایند.

3)      دانشجویان متقاضی استفاده از خوابگاه پس از تایید درخواست و تعیین اتاق باید بصورت اینترنتی، مبلغ 850/000 ريال بابت استهلاک خوابگاه واریز نمایند.

4)      واریز اجاره بهای خوابگاه جهت اسکان الزامی بوده که به مبلغ فوق اضافه خواهد شد. نرخ مصوب وزارت علوم در پورتال معاونت دانشجویی قابل رویت می‌باشد.

5)     دانشجویان کلیه مقاطع جهت شرکت در طرح پایش سلامت جسم و روان می بایست نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام از طریق لینک های زیر  اقدام نمایند و ضمن دریافت کد رهگیری و چاپ کردن خروجی کارنامه سلامت جسم و روان این برگه را در در زمان تحویل اصل مدارک ارایه نمایند.

کارنامه سلامت روان: http://portal.saorg.ir/mentalhealth

کارنامه سلامت جسم: http://portal.saorg.ir/physicalhealth

آدرس مرکز مشاوره و بهداشت: پردیس دانشگاه، ساختمان معاونت دانشجویی، طبقه سوم. 01732452303

 

 نکات مهم:

* سلف سرویس دانشگاه آماده اراdه خدمات به دانشجویان می باشد. دانشجویان گرامی هم­ زمان با تحویل اصل مدارک، کارت دانشجویی و تغذیه خود را دریافت می نمایند.

** زمان شروع اسکان در خوابگاه خواهران و برادران دانشگاه پس از  تایید نهایی ثبت نام و صدور کارت دانشجویی (براساس اولویت) می‌باشد.

*** دانشجویان متقاضی وام در کلیه مقاطع می بایست هنگام ارایه اصل مدارک، سند تعهد محضری و مدارکی که در فرم سند اعلام شده است را به اداره رفاه تحویل نمایند. جهت دریافت فرم سند، کلیک کنید.

**** افتتاح حساب (عابر بانک) در بانك تجارت شعبه دانشگاه علوم كشاورزي ومنابع طبيعي گرگان پس از مراجعه به دانشگاه (فقط دانشجویان روزانه متقاضی وام)

***** پذیرفته شدگان دارای مدرک کاردانی می بایست با مقطع قبلی خود تسویه حساب کرده (دارای دفترچه اقساط یا تسویه حساب قطعی باشند) و همچنین فاقد بدهی معوقه و یا جریمه باشند.

تلفن تماس در معاونت دانشجویی 01732452300-  اداره خوابگاه  01732452309-  اداره رفاه 01732450225

 

 

ورود به سیستم 
 
 
پیوندهای مهم 

تشکيلات | امور آموزشي | تحصلات تکميلي | آيين نامه | فرم ها | تقويم آموزشي  | سيستم اساتيد | سيستم دانشجويي
دانشگاه علوم کشاورزي و منابع طبيعي گرگان - معاونت آموزشي و تحصيلات تکميلي - 1385