منوی اصلی 
Skip Navigation Links
سایر پیوندها 
Skip Navigation Links

اطلاعیه شماره دو) ثبت نام غیر حضوری دانشجویان دکتری جدیدالورود سال 98

17/6/1398


ضمن تبریک قبولی و آرزوی موفقیت، به اطلاع می رساند مراحل ثبت نام غیرحضوری (اینترنتی) دانشجویان جدیدالورود دکتری تخصصی از تاریخ 25 شهریور لغایت 31 شهریور 1398 انجام می شود. لذا کلیه پذیرفته شدگان می بایست ضمن رعایت موارد ذیل در تاریخهای مشخص به سامانه مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. لازم به ذکر است اطلاعات تکمیلی درخصوص نحوه ورود و ثبت نام در سامانه در اطلاعیه های بعدی درج خواهد شد.

1.   مطالعه راهنمای ثبت نام.

2.  تکمیل دقیق فرم های مشخصات ثبت نام غیر حضوری که از تاریخ 98/06/25 در سایت معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه قابل دسترسی می باشد.

3.   تاریخ تحویل اصل مدارک متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

4.   تهیه مدارک مورد نیاز برای ثبت نام غیرحضوری شامل:

ü     اسکن اصل مدرک کارشناسی

ü     اسکن اصل مدرک کارشناسی ارشد

ü     اسکن اصل شناسنامه از همه صفحات در صورت وجود توضیحات

ü     اسکن اصل کارت ملی (هر دو طرف)

ü     اسکن عکس پرسنلی

ü     اسکن حکم مرخصی سالانه یا موافقت کتبی محل کار برای کارمندان رسمی دولت و اعضای هیات علمی

ü     اسکن معرفی نامه رسمی جهت استفاده کنندگان از سهمیه مربیان آموزشی

ü     اسکن مدارک نظام وظیفه

کلیه دانشجویان می بایست پس از دریافت، چاپ و تکمیل مدارک ذیل و همچنین فرم های مشخص شده در انتهای این اطلاعیه، فایل اسکن شده آنها را در سیستم ثبت نام غیرحضوری بارگذاری نمایند. مدارک و مستندات بایستی به صورت واضح و رنگی و حجم هر فایل حداکثر 240 کیلوبایت باشد.

5. پذیرفته شدگان می بایست «فرم درخواست تاییدیه تحصیلی و ریز نمرات از دانشگاه مقطع کارشناسی ارشد» را تکمیل و در اسرع وقت از طریق سامانه و یا پستی به دانشگاه مقطع قبل (کارشناسی ارشد) ارسال نمایند. ارائه کد رهگیری در روز ثبت نام حضوری الزامی است.

6.   دانشجویان پذیرفته شده نوبت دوم می بایست مبلغ 35/000/000 ریال (سه میلیون و پانصد هزار تومان) به صورت علی ­الحساب در زمان ثبت نام غیرحضوری از طریق درگاه پرداخت اینترنتی واریز نمایند و الباقی شهریه تا شروع امتحانات نیمسال اول تسویه گردد.

الف) دانشجویان شهریه پرداز (نوبت دوم) چنانچه پس از ثبت نام و قبل از شروع کلاسها انصراف دهند، مبلغ شهریه ثابت بازگردانده نمی شود، ولی شهریه متغیر مسترد خواهد شد. چنانچه پس از شروع کلاسها انصراف انجام شود، هیچ مبلغی بازپس داده نمی شود.

7.   مبلغ 1/000/000 ریال (یکصد هزار تومان) بابت هزینه ثبت نام، صدور کارت دانشجویی و تغذیه و خدمات آموزشی از کلیه پذیرفته شدگان اعم از روزانه و نوبت دوم در زمان ثبت نام غیر حضوری اخذ می گردد.

الف) چنانچه دانشجویی مبلغ حق ثبت نام را اینترنتی پرداخت کرده باشد ولی انصراف داده و سایر مراحل اداری ثبت نام را تکمیل نکند، حق ثبت نام بازگردانده نمی شود.

8.   کلیه پذیرفته شدگان پسر مشمول و در حال خدمت مقدس سربازی می بایست برگه معافیت تحصیلی را از پلیس +10 محل تحصیل (گرگان) دریافت نمایند. برای این منظور مراحل ذیل بایستی انجام شود.

الف) پذیرفته شدگان پسر مشمول پس از ثبت نام غیرحضوری در سایت دانشگاه، پرینت فرم درخواست معافیت تحصیلی را تهیه و پس از مراجعه به کارشناس امور مشمولین دانشگاه (ساختمان شماره 4 - اتاق 206 سرکار خانم جعفری) به همراه مدارک (کپی شناسنامه، کپی کارت ملی، کپی آخرین مدرک تحصیلی و 2 قطعه عکس) به یکی از دفاتر پلیس +10 محل تحصیل (گرگان) مراجعه نموده و برگه مجوز ثبت نام موقت را دریافت و در روز تحویل اصل مدارک به دانشگاه ارائه نمایند تا ثبت نام قطعی آنها انجام شود. لازم است نسخه ای از این برگه نزد دانشجو نگهداری شود.

ب) پذیرفته شدگان در حال خدمت مقدس سربازی می بایست پس از پرینت فرم درخواست معافیت تحصیلی به همراه مدارک اشاره شده در بند الف به پلیس +10 محل تولد یا محل تحصیل مراجعه و نامه معرفی به پادگان جهت ترخیص از خدمت را دریافت نمایند. پس از دریافت نامه ترخیص از خدمت بایستی مجددا پرینت فرم درخواست معافیت تحصیلی را تهیه و پس از مراجعه به کارشناس امور مشمولین دانشگاه (ساختمان شماره 4 - اتاق 208 سرکار خانم جعفری) به همراه مدارک ذکر شده به پلیس +10 محل تحصیل (گرگان) مراجعه و برگه مجوز ثبت نام موقت را دریافت و در زمان تحویل مدارک به دانشگاه ارائه نمایند تا ثبت نام قطعی آنها انجام شود. لازم است نسخه ای از این برگه نزد دانشجو نگهداری شود.

9.  ارایه اصل کلیه مدارک و پرینت فرم مشخصات کامل شده پس از پایان ثبت نام الکترونیکی در زمان تحویل مدارک به صورت حضوری الزامی است. جدول زمان بندی تحویل اصل مدارک متعاقبا اعلام خواهد شد.

10.  دانشجویان گرامی دقت فرمایند حداکثر پس از گذشت 2 روز از ثبت نام در سایت آموزش دانشگاه ( جهت تایید کارشناس آموزش) می بایست به سایت معاونت دانشجویی جهت دریافت خوابگاه و سایر امور دانشجویی مراجعه نمایند.

11.    ثبت نام قطعی دانشجو و دریافت برگه انتخاب واحد پس از ارائه اصل مدارک و تایید آنها قابل دسترسی خواهد بود.

12.   شروع کلیه کلاسهای نیمسال اول تحصیلی از تاریخ 98/06/30 می باشد.

13.   صحت کلیه مدارک ارائه شده در ثبت نام غیرحضوری برعهده دانشجو بوده و چنانچه در هر مرحله مغایرتی محرز شود قبولی دانشجو کان لم یکن تلقی خواهد شد.

 محل تشکیل کلاسها: گرگان - میدان بسیج - پردیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان 

 

تعهد فراغت از تحصیل دانشجویان ترم آخر دوره کارشناسی ارشد (دانشجویان سال آخر که تا تاریخ 1398/6/31 فارغ­ التحصیل می شوند) پذیرفته در آزمون ورودی دکتری «Ph.D» نیمه متمرکز سال 1398

فرم الف

«تقاضانامه بهره مندی از مزایای آموزش رایگان در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور» برای پذیرفتگان دوره روزانه در آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه متمرکز سال 1398

 فرم ب

 فرم تعهد مخصوص دانشجویان دکتری فاقد مدرک نمره زبان

 

فرم تعهد عدم اشتغال

 

فرم تعهد ارائه برگه معافیت تحصیلی پذیرفته شدگان پسر مشمول و در حال خدمت مقدس سربازی

 

فرم تعهد ارائه مدارک و مستندات

 

فرم درخواست تاییدیه تحصیلی و ریز نمرات از دانشگاه مقطع کارشناسی ارشد

 

فرم درخواست شناسه کاربری و رمز عبور جهت استفاده از خدمات اینترنتی دانشگاه

 

 

تلفن تماس در معاونت آموزشی 32220712-017 جناب آقای میرزایی

 مراحل ثبت نام غیرحضوری دانشجويان در معاونت دانشجویی

 

1) دانشجویان متقاضی وام و خوابگاه پس از تکمیل مراحل ثبت نام در سامانه آموزشی و دانشجویی و تایید آن می‌بایست به پرتال دانشجویی صندوق رفاه به آدرس http://bp.swf.ir مراجعه و نسبت به تشکیل پرونده اقدام نمایند. بدیهی در صورت عدم ارایه مدارک فوق، امکانات رفاهی (خوابگاه، وام، کارت دانشجویی و تغذیه) به دانشجویان تعلق نخواهد گرفت. جهت دریافت راهنمای ثبت نام در پرتال دانشجویی صندوق رفاه،کلیک کنید.

2) دانشجویان می بایست از طریق پرتال معاونت دانشجویی به آدرس  http://boostan.gau.ac.ir نسبت به درخواست خوابگاه اقدام نمایند.

3) دانشجویان متقاضی استفاده از خوابگاه پس از تایید درخواست و تعیین اتاق باید بصورت اینترنتی، مبلغ 850/000 ريال بابت استهلاک خوابگاه واریز نمایند.

4) واریز اجاره بهای خوابگاه جهت اسکان الزامی بوده که به مبلغ فوق اضافه خواهد شد. نرخ مصوب وزارت علوم در پرتال معاونت دانشجویی قابل رویت می‌باشد.

5) دانشجویان کلیه مقاطع جهت شرکت در طرح پایش سلامت جسم و روان می بایست نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام از طریق لینک http://portal.saorg.ir/mentalhealth اقدام نمایند. تکمیل فرم اجباری و الزامی می باشد.

نکات مهم:

زمان شروع اسکان در خوابگاه خواهران و برادران 98/06/30 (براساس اولویت) می‌باشد.

دانشجویان متقاضی وام در کلیه مقاطع می بایست هنگام ارایه اصل مدارک، سند تعهد محضری و مدارکی که در فرم سند اعلام شده است را به اداره رفاه تحویل نمایند. جهت دریافت فرم سند، کلیک کنید.

افتتاح حساب (عابر بانک) در بانك تجارت شعبه دانشگاه علوم كشاورزي ومنابع طبيعي گرگان پس از مراجعه به دانشگاه (فقط دانشجویان متقاضی وام روزانه)

پذیرفته شدگان در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری می بایست با مقطع قبلی خود تسویه حساب کرده (دارای دفترچه اقساط یا تسویه حساب قطعی باشند) و همچنین فاقد بدهی معوقه و یا جریمه باشند.

تلفن تماس در معاونت دانشجویی 01732452300-  اداره خوابگاه  01732452309-  اداره رفاه 01732450225

جهت دریافت سوالات متداول کلیک نمایید

جهت دریافت کارنامه سلامت جسم و روان بر روی لینک های ذیل کلیک نمایید


کارنامه سلامت جسم:
 http://portal.saorg.ir/physicalhealth
کارنامه سلامت روان:
 http://portal.saorg.ir/mentalhealth

  

 

ورود به سیستم 
 
 
پیوندهای مهم 

تشکيلات | امور آموزشي | تحصلات تکميلي | آيين نامه | فرم ها | تقويم آموزشي  | سيستم اساتيد | سيستم دانشجويي
دانشگاه علوم کشاورزي و منابع طبيعي گرگان - معاونت آموزشي و تحصيلات تکميلي - 1385