منوی اصلی 
Skip Navigation Links
سایر پیوندها 
Skip Navigation Links

اطلاعیه شماره سه ثبت نام غیر حضوری دانشجویان کارشناسی ارشد جدیدالورود سال 97

14/6/1397

اطلاعیه شماره سه ثبت نام غیر حضوری دانشجویان کارشناسی ارشد جدیدالورود سال 97

ضمن تبریک قبولی و آرزوی موفقیت، به اطلاع می رساند مراحل ثبت نام غیرحضوری (اینترنتی) دانشجویان جدیدالورود کارشناسی ارشد از تاریخ 16 شهریور لغایت 26 شهریور 1397 انجام می شود. لذا کلیه پذیرفته شدگان می بایست ضمن رعایت موارد ذیل نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

1.   مطالعه راهنمای ثبت نام.

2.  تکمیل دقیق فرم های مشخصات ثبت نام غیر حضوری که از تاریخ 97/06/16 در سایت معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه قابل دسترسی می باشد.

3.   تاریخ تحویل اصل مدارک، اطلاع رسانی خواهد شد.

4.   تهیه مدارک مورد نیاز برای ثبت نام غیرحضوری شامل:

ü     اسکن اصل مدرک کارشناسی  

ü     اسکن اصل شناسنامه از همه صفحات در صورت وجود توضیحات

ü     اسکن اصل کارت ملی (دو طرف)

ü     اسکن عکس پرسنلی (عکس در سال جاری گرفته شده باشد)

ü     اسکن حکم مرخصی سالانه یا موافقت کتبی اداره یا موسسه محل کار برای کارمندان دولت

ü     اسکن مدرک کاردانی برای دانشجویان کارشناسی ناپیوسته

ü     اسکن فرم گواهینامه موقت یا ریزنمرات و یا مدرکی که در آن معدل مقطع کارشناسی  قید شده باشد، برای دانشجویانی که دانشنامه کارشناسی گرفته اند و در آن معدل قید نشده است.

ü     اسکن مدارک نظام وظیفه (شامل کارت پایان خدمت یا کارت معافیت، در غیر اینصورت برگه معافیت تحصیلی )که باید مطابق با بند 7 این اطلاعیه تهیه گردد.

ü     اسکن کلیه فرم های مندرج در جدول ذیل و بارگذاری آنها در سامانه ثبت نام

ü     چاپ  فرم تکمیل شده مرکز آمار و کامپیوتر یک نسخه و فرم درخواست ثبت نام 3 نسخه (که در زمان ارایه اصل مدارک تحویل می شود)  

ü     دانشجویانی که مدرک دانشنامه دارند باید یک نسخه کپی برابر اصل در دفاتر اسناد رسمی تهیه نمایند و در روز ارایه اصل مدارک تحویل دهند.

دریافت نمونه فرم شماره (1): تأییدیه فارغ­ التحصیلان رتبه اول دوره کارشناسی

دریافت نمونه فرم شماره (2): نمونه فرم مدرک کارشناسی و معدل برای آن­ دسته از پذیرفته­ شدگانی که بنا به دلایلی قادر به ارایه اصل مدرک کارشناسی نیستند

دریافت نمونه فرم شماره (3): فرم تعهد فراغت از تحصیل دانشجویان سال آخر دوره کارشناسی

دریافت نمونه فرم شماره (4): برگ تقاضانامه برای بهره­مندی از مزایای آموزش رایگان مخصوص دانشجویان دوره روزانه

دریافت نمونه فرم شماره (5): فرم مغایرت عکس داوطلب با چهره عکس الصاق شده بر روی فرم اطلاعات

دریافت فرم درخواست شناسه کاربری و رمز عبور جهت استفاده از خدمات اینترنتی دانشگاه.

دریافت فرم تهعد ارایه برگه معافیت تحصیلی پذیرفته شدگان پسر مشمول و در حال خدمت مقدس سربازی

دریافت فرم تعهد ارایه مدارک و مستندات

 

لازم است کلیه دانشجویان، مدارک مورد نیاز و همچنین بر حسب مورد، فرم­های مشخص شده در انتهای این اطلاعیه را دانلود، تکمیل و پس ازتهیه اسکن آنها بر روی سایت بارگذاری نمایند. مدارک به صورت رنگی و واضح باشند و حجم هر فایل  بیشتر از  240  کیلوبایت نباشد.

قطعی شدن ثبت­ نام دانشجویان جدیدالورود منوط به تحویل اصل مدارک به صورت حضوری و تطبیق و تایید آنها توسط کارشناس معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی می­باشد.

5.  دانشجویان پذیرفته شده نوبت دوم می بایست مبلغ 5000000 ریال معادل پانصد هزارتومان به طور علی­ الحساب در زمان ثبت­ نام غیرحضوری از طریق درگاه پرداخت اینترنتی دریافت می­شود و الباقی شهریه می­بایست تا شروع امتحانات نیمسال اول تسویه گردد. شهریه ثابت و متغیر در دیگر نیم­سالها مطابق دستورالعمل وزارت علوم و تحقیقات، فناوری خواهد بود.

6. مبلغ500.000 ریال معادل پنجاه هزار تومان بابت هزینه ثبت نام، کارت دانشجویی و خدمات آموزشی از کلیه پذیرفته ­شدگان اعم از روزانه و نوبت دوم در زمان ثبت­نام غیرحضوری از طریق درگاه پرداخت اینترنتی اخذ می­گردد.

7. کلیه پذیرفته شدگان پسر مشمول و در حال خدمت مقدس سربازی می بایست برگه معافیت تحصیلی را از پلیس +10 محل تحصیل (گرگان) دریافت نمایند. برای این منظور مراحل ذیل بایستی انجام شود.

الف) پذیرفته شدگان پسر مشمول پس از ثبت نام غیرحضوری در سایت دانشگاه و شروع کلاس ها، پرینت فرم درخواست معافیت تحصیلی را تهیه و پس از مراجعه به کارشناس امور مشمولین دانشگاه (ساختمان شماره 4 - اتاق 208 سرکار خانم جعفری) به همراه مدارک (کپی شناسنامه، کپی کارت ملی، کپی آخرین مدرک تحصیلی و 2 قطعه عکس) به یکی از دفاتر پلیس +10 محل تحصیل (گرگان) مراجعه نموده و برگه مجوز ثبت نام موقت را دریافت و در روز تحویل اصل مدارک به دانشگاه ارائه نمایند تا ثبت نام قطعی آنها انجام شود. لازم است نسخه ای از این برگه نزد دانشجو نگهداری شود.

ب) پذیرفته شدگان در حال خدمت مقدس سربازی می بایست پس از پرینت فرم درخواست معافیت تحصیلی به همراه مدارک اشاره شده در بند الف به پلیس +10 محل تولد یا محل تحصیل مراجعه و نامه معرفی به پادگان جهت ترخیص از خدمت را دریافت نمایند. پس از دریافت نامه ترخیص از خدمت بایستی مجددا پرینت فرم درخواست معافیت تحصیلی را تهیه و پس از مراجعه به کارشناس امور مشمولین دانشگاه (ساختمان شماره 4 - اتاق 208 سرکار خانم جعفری) به همراه مدارک ذکر شده به پلیس +10 محل تحصیل (گرگان) مراجعه و برگه مجوز ثبت نام موقت را دریافت و در زمان تحویل مدارک به دانشگاه ارائه نمایند تا ثبت نام قطعی آنها انجام شود. لازم است نسخه ای از این برگه نزد دانشجو نگهداری شود.

8.  ارایه اصل کلیه مدارک و پرینت فرم مشخصات کامل شده پس از پایان ثبت نام الکترونیکی در زمان تحویل مدارک به صورت حضوری الزامی است. جدول زمان بندی تحویل اصل مدارک متعاقبا اعلام خواهد شد.

9.  دانشجویان گرامی دقت فرمایند پس از گذشت 3 روز از ثبت نام در سایت آموزش دانشگاه (جهت تایید کارشناس آموزش) می بایست به سایت معاونت دانشجویی به آدرس http://boostan.gau.ac.ir جهت درخواست خوابگاه و سایر امور دانشجویی مراجعه نمایند.

10.   پس از تکمیل ثبت نام غیرحضوری و اطلاعات تکمیلی، برنامه درسی نیمسال اول 98-97 دانشجو قابل دریافت می باشد. ثبت نام قطعی دانشجو و دریافت برگه انتخاب واحد پس از ارائه اصل مدارک و تایید آنها قابل دسترسی خواهد بود.

11.   شروع کلیه کلاسهای نیمسال اول تحصیلی از تاریخ 97/6/31 می باشد.

12.   صحت کلیه مدارک ارائه شده در ثبت نام غیرحضوری برعهده دانشجو بوده و چنانچه در هر مرحله مغایرتی محرز شود قبولی دانشجو کان لم یکن تلقی خواهد شد.

 محل تشکیل کلاسها: گرگان - میدان بسیج - پردیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان 

تلفن تماس در معاونت آموزشی 01732251701، 01732251702  داخلی 307 سرکار خانم کهساری

 

 مراحل ثبت نام غیرحضوری دانشجويان در معاونت دانشجویی

1)     دانشجویان متقاضی وام و خوابگاه پس از تکمیل مراحل ثبت نام در سامانه آموزشی و دانشجویی و تایید آن می‌بایست به پرتال دانشجویی صندوق رفاه به آدرس http://bp.swf.ir مراجعه و نسبت به تشکیل پرونده اقدام نمایند. بدیهی در صورت عدم ارایه مدارک فوق، امکانات رفاهی (خوابگاه، وام، کارت دانشجویی و تغذیه) به دانشجویان تعلق نخواهد گرفت. جهت دریافت راهنمای ثبت نام در پرتال دانشجویی صندوق رفاه، کلیک کنید.

2)      دانشجویان می بایست از طریق پرتال معاونت دانشجویی به آدرس http://boostan.gau.ac.ir نسبت به درخواست خوابگاه اقدام نمایند.

3)      دانشجویان متقاضی استفاده از خوابگاه پس از تایید درخواست و تعیین اتاق باید بصورت اینترنتی، مبلغ 000/850 ريال بابت استهلاک خوابگاه واریز نمایند.

4)      واریز اجاره بهای خوابگاه جهت اسکان الزامی بوده که به مبلغ فوق اضافه خواهد شد. نرخ مصوب وزارت علوم در پرتال معاونت دانشجویی قابل رویت می‌باشد.

5)      دانشجویان کلیه مقاطع جهت شرکت در طرح پایش سلامت جسم و روان می بایست نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام از طریق لینک http://portal.saorg.ir/mentalhealth  اقدام نمایند. تکمیل فرم اجباری و الزامی می باشد.

 

نکات مهم:

زمان شروع اسکان در خوابگاه خواهران و برادران 97/06/30 (براساس اولویت) می‌باشد.

دانشجویان متقاضی وام در کلیه مقاطع می بایست هنگام ارایه اصل مدارک، سند تعهد محضری و مدارکی که در فرم سند اعلام شده است را به اداره رفاه تحویل نمایند. جهت دریافت فرم سند، کلیک کنید.

افتتاح حساب (عابر بانک) در بانك تجارت شعبه دانشگاه علوم كشاورزي ومنابع طبيعي گرگان پس از مراجعه به دانشگاه (فقط دانشجویان متقاضی وام روزانه)

پذیرفته شدگان در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری می بایست با مقطع قبلی خود تسویه حساب کرده (دارای دفترچه اقساط یا تسویه حساب قطعی باشند) و همچنین فاقد بدهی معوقه و یا جریمه باشند.

تلفن تماس در معاونت دانشجویی 01732452300-  اداره خوابگاه  01732452309-  اداره رفاه 01732450225

 

سوالات متداول در زمان ثبت نام

 

 

ثبت نام غیرحضوری دانشجویان جدید الورودجهت ورود به سیستم ثبت نام اینترنتی اینجا کلیک کنید


 

ورود به سیستم 
 
 
پیوندهای مهم 

تشکيلات | امور آموزشي | تحصلات تکميلي | آيين نامه | فرم ها | تقويم آموزشي  | سيستم اساتيد | سيستم دانشجويي
دانشگاه علوم کشاورزي و منابع طبيعي گرگان - معاونت آموزشي و تحصيلات تکميلي - 1385